Административен регистър
Общ устройствен план
Индекс на качеството на въздуха
Национална телефонна линия за деца 116 111
Сигнали за неработещо улично осветление
Х ЮБИЛЕЕН НАЦИОНАЛЕН ФЕСТИВАЛ „СЕМЕ БЪЛГАРСКО” гр. Севлиево, парк „Казармите” - 27 и 28 април 2024

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

10.07.2019

Община Севлиево приема заявления за лични асистенти по механизма лична помощ, която ще се предоставя от 1 септември 2019 г.



Община Севлиево уведомява заинтересованите, че могат да подават заявление по образец за лични асистенти на лица ползватели на лична помощ по Закона за личната помощ.

Изисквания към асистентите:
1. Дееспособни лица;
2. Да не са поставени под запрещение;
3. Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и спрямо тях да не са налагани мерки за защита по Закона за защита от домашното насилие на ползвател на лична помощ.

Необходими документи:
Кандидатът за асистент подава заявление по образец до кмета на Община Севлиево, към което прилага:
1. Автобиография;
2. Копие от трудов договор, ако кандидатът за асистент работи или декларация, че няма сключен трудов договор;
3. Декларация, че спрямо него не са налагани мерки за защита по Закона за защита от домашното насилие по отношение на ползвател на лична помощ;
4. Могат да се предоставят документи, удостоверяващи успешно преминат курс на обучение за асистент, или документ, удостоверяващ наличието на подходящо образователно и/или квалификационно равнище, при наличие на такива.

Процедура по определяне на асистент:
След разглеждане на документите доставчика на лична помощ, Община Севлиево, ще проведе събеседване с всички кандидати. Одобрените ще бъдат вписани в списъка на кандидатите за асистенти. Изпълнението на ангажиментите на асистентите е в сила след сключване на тристранно споразумение с конкретен ползвател на лична помощ, асистента и доставчика на лична помощ (Община Севлиево).
Изпълнението на трудовите договори с определените асистенти започва от първо число на месеца, следващ месеца на сключването на същите. За всички ползватели подали документи до месец август 2019 г. личната помощ започва от 1 септември, а за всички последващи от първо число на следходния месец.

Възнаграждение за положения труд:
Часовата ставка за положен труд по механизма лична помощ се определя въз основа на:
1. Коефициент 1,0 от размера на минималната часова работна заплата, установена за страната за 2019 година (коефициент 1,2 за 2020 г.);
2. Социално осигурителните и здравноосигурителните вноски за сметка на работодателя, ако асистента не е осигурен на друго основание;
3. Допълнително трудово възнаграждение за трудов стаж и професионален опит.
Възнаграждението на асистента се определя въз основа на отработените часове за един календарен месец, след представяне на отчет по определен образец, който трябва да е подписан и от ползвателя на личната помощ или от упълномощено от него лице и подлежи на проверка.
Заявлението заедно с декларациите по образец и придружаващите ги документи се приемат в общинска администрация, стая 310. Образци може да получите в Центъра за услуги и информация на гражданите (стая 110), стая 310 или да изтеглите от сайта на Община Севлиево, раздел Обяви/Конкурси.

За допълнителни разяснения – 0675/ 396 216.
 






« назад


Достъп за глухи лица
Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на   жилищния сграден фонд
I Love Bulgaria
Pr_grajdani
Pr_NPO
Pr_firmi